23 Juli


Ok? Nu är det första dagen i mitt nya lilla rum, om man nu kan kalla det rum? Egentligen är det en "walk in" garderob där jag bara flyttat in alla mina data saker. Det var ju tänkt att det skulle bli som en liten studio, men med föräldrar som bara lovar massa grejer så blir det aldrig som man tänkt.
Men vem vet, dem kanske fixar allt som dem sagt och lovat för över 1 årsen?
Jag hoppas att jag orkar lägga tid på lite låtar nu också så att jag inte bara lägger ner allt helt.
Jag ångrar mig lite nu faktiskt, för här känner man sig helt isolerad utan fönster och ventilation.
Jag borde tänkt igenom detta lite bättre eftersom nu har jag ingen musik på mitt rum heller, men det får jag försöka fixa.



Gårdagen

Joakim tvingade med mig till thaien med hans familj för att få lite mat i magen, resten av dagen spenderade jag också med hans familj, men ute på havet. Det var meningen att vi skulle fiska lite makrill men det blev det inte mycket av.
Tonny fick upp en och jag fick en. Alla runt om kring oss drog upp en varannan minut, vi drog upp 2 på 3 timmar.
Vad gjorde vi för fel?
Jag är iallafall jätte "stolt" för att jag slog jocke.

Idag har jag inte mycket mer planerat än att jag ska fixa iordning på mitt rum. Mamma tvingar mig att slänga allt gammalt smink, men jag vill helst behålla det.
Jag har nästan rensat ut allt gammalt nu, riktigt stolt över mig själv att jag klarade av att ge bort alla gamla kläder som jag egentligen ville ha själv.

Nu börjar cypern närma sig och jag längtar jätte mycket, på söndag drar jag till Stockholm ska bli jätte mysigt. Nu Måste jag bara fixa så att jag kan åka med Emma till linköping också, det hade ju varit kul om jag kunde åkt med. Jag hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: emma

ja det hoppas jag , för själv åker jag inte !

2008-07-23 @ 16:07:55
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0