Överenergi och skrik?


Kl är nu 2:30 och jag överväger just nu ifall jag ska gå och lägga mig för här kan jag ju inte sitta. Inte hela natten iaf.
Jag känner mig skit trött men samtidigt super pigg. Kanske är det min långa promenad som ger min kropp full med energi. Hoppas jag har samma energi imorgon när mamma väcker mig tidigt. Jag kommer vägra gå upp när hon kommer in vid 9 och säger att jag måste gå upp. Eftersom jag kommer vägra kommer hon också skrika och efter hennes skrik kommer väl hela gatan vara klarvaken.


Dagen
Efter mitt förra inlägg ringde jag Therese precis som jag skrev att jag skulle. Men gissa vad hon gjorde? Jo hon sov. Hon sov bort hela långa dagen istället för att ta en lång promenad med mig. Desperat efter lite motion tvingade jag med min lilla syrra istället. Hon var inte lika glad som mig kan jag lova. Hon orkade absolut inte med mitt tempo med sina små ben.
Efter att ha hört henne gnälla i 1 timme begav vi oss sakta men säkert hemåt.

Jag har hört att sol också är bra ifall man vill få lite färg, men vill man bli brun kanske man ska sikta in sig på att sola tidigt och inte vid 4-5. Men eftersom att jag bara har kompisar som sover bort dagarna så fick det bli att gå ner till badet lite senare ifall jag ville ha sällskap. Även ifall det va lite sent var det mycket trevligt och jag fick mig tillochmed ett dopp. Eller dopp och dopp? gick iaf ner i vattnet till magen, sen blev det alldeles för kallt.

Efter stora diskusioner på msn bestämde sig tillslut Emma och Therese för att komma över för att se en film. När dom väl kommit skulle självklart Therese ut för att ta sig en pratstund i sin kära mobil. Men tillslut var alla samlade igen.
The ruin heter filmen som vi kollade på, stod att det skulle vara en Thriller/skräck men skräck såg man inte mycket utav. Däremot var det mycket blod och konstiga växter. Enligt mig var filmen riktigt kass och inget att rekomendera.

Nu ska jag ta att sova hade jag tänkt, ensam ska jag sova i min nya säng för allra första gången. Tomt men samtidigt skönt att inte ha Joakim bredvid mig inatt.
Jag har hört att det ska bli jätte varm och fint väder imorgon så jag får hoppas att jag slipper städa hela dagen. Men har man en städnarkoman till mamma så kan man bara hoppas.

Just nu är jag riktigt rädd måste jag erkänna, mitt hjärta bultar snabbt inanför bröstet.
Eftersom att det var så himla varmt i mitt rum innan öppnade jag fönstret och inte stängt det ännu.
Utanför mitt fönster hör jag en röst som låter exakt som en bebis som gråter, skit äckligt verkligen. Och jag lovar det är inget jag inbillar mig. Jag kanske har kollat på för mycket skräck på den sista tiden.
Men det kan också vara grannens katter som varken får mat eller komma in. Jag hoppas att det är katterna.

Nu ska jag iaf sova har jag bestämt, Puss & Godnatt skriver mer imorgon ♥
Imorgon ska jag också lägga in bilderna ifrån jungfruviken ifall Putte orkat skicka.

Nu hörde jag skrik igen, om någon är intresserad av att veta det. Haha jag är sjukt rädd nu verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0