Är jag fast i en grå, tråkig åsk värld?


Just nu känner jag mig begravd, nergrävd. Eller som om jag kommit till en helt annan värld,
en värld där bara åska, regn och helt enkelt bara tråkigt väder existerar.
En värld där solen aldrig kommer fram och skiner på ett underbart sätt,
sådär som bara solen kan, en värld där himlen aldrig är blå.
Utan en värld där himlen alltid är grå och full med stora svarta moln.
Bara en grå tråkig värld, utan några färger alls.
Jag vill bort härifrån, till någonstans där gräset är grönare och allt är roligare.








Jag hatar sånt här väder allt känns så tråkigt. Men än har jag inte tappat hoppet om fint väder, jag har nämligen läst att det ska bli strålande sol med en temperatur på 22 grader imorron.
Jag hoppas verkligen att metrologerna inte har fel utan att det kan få vara såhär fint väder för en gångs skull.

Nu är det ju den där veckan också, nämnligen konferensveckan. Och ett måste denna veckan är ju att sova i husvagn och busa med alla.
Detta låter töntigt men många ägg ska kastas denna veckan. Och måste medge att det är kul, alla är vi små barn innerst inne eller hur?
Nu vill jag ut och göra något kul, men ingen som vill svara mig.

Om det är fint väder imorgon ska jag ligga på stranden hela dan. skriver senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0