Fullt upp eller helt enkelt för upptagen?



Jag har inte skrivit något alls på jätte länge nu, och anledningen är nog att jag har haft fullt upp. Ok nu måste jag erkänna att jag ljög lite. Fullt upp var kanske inte det mest passande ordet.
Men jag har jobbat och legat på stranden och resten av tiden har jag bara slappat, så om fullt upp är det rätta ordet för att slappa, så har jag haft fullt upp helt enkelt.

Och jag ställer mig en fråga om och om igen, vart tog det jätte fina vädret vägen?
Jo det försvann när jag blev ledig.
Verkligen skitkast, jag vill sola och bada inte sitta här som ett fån framför datan.
Det där skulle kunna bli en bra inledning till en ny låt. Och nu insåg jag just att det var jätte längesen som jag satte mig ner och skrev lite för att sen spela in. Jag vill men har varken ork eller tålamod för det just nu.
Jag blir aldrig nöjd med något jag gör ändå så kanske lika bra att lägga ner allt.
Mitt självförtroende skulle kunna höjas några snäpp också, för det suger verkligen.
Visste du föresten att för varje gång någon säger något taskit till dig sjunker ditt självförtroende, och det behövs 10 komplimanger för att ditt självförtroende ska höjas igen.
Tänk på det!

Natten tillbringade jag i det nya innestället, nämligen Emmas husvagn. Riktigt mysigt är det där.
Innan jag avslutar lägger jag in några bilder ifrån förra veckan, bara för att jag saknar vädret så fruktansvärt mycket.


Kommentarer
Postat av: emma

ska börja säga snälla saker till dig hela tiden då :D<3 Ja visst är det mysigt <3 haha iaf igår :)

2008-07-08 @ 13:55:51
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0