Ska detta kallas sommar?



Jag är precis hemkommen ifrån Henke och på vägen hem slog mig tanken att sommaren snart är slut, vid 11 tiden hade himlen redan hunnit att mörkna. Detta känns riktigt skrämmande. Halva sommarlovet har redan gått och har jag blivit brun?
Nej, jag har nästan inte fått någon färg alls. Jag har inte heller gjort speciellt mycket mer än att jobbat, kollat på film eller sovit.
Vad är detta för sommar?
Jag får trösta mig med att jag ska åka till stockholm om en vecka.
Och efter stockholm drar jag och Emma till linköping, några dagar efter att jag kommit hem därifrån åker jag och Joakim vidare till Cypern.
Så, kanske det blir en rätt kul sommar ändå? Jag får hoppas det.

Nu börjar jag bli väldigt trött, får snart ta och bege mig till sägen. Men jag hatar att gå och lägga mig för att jag kan inte somna ändå. Jag ligger bara och tänker och tänker på massor av saker jag inte vill tänka på.




Kommentarer
Postat av: terran

aha elaka noomie som dissar mig på msn,,,,,,,,, ska jag komma ihåg :O SNHAGI!!!!!

2008-07-16 @ 01:27:30
URL: http://terranwallhult.blogg.se/
Postat av: emma

wiiee , linköping :D

2008-07-17 @ 15:37:22
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0