Modersol på vår sida


Idag har det varit en mysig dag och vi har haft vädret på våran sida.
Jag har inte gjort så mkt annat mer än att sola & bada.

Vid 12 tiden gick jag ner till badet med Putte och Emma, vi har haft mycket mysigt och tillochmed fikat :)
En jätte söt säl kom också och hälsade på oss vid strand kanten, mycket trevligt.
Malin, Therese och Joakim orkade sig också ner till oss idag.

Efter en kort dusch kolllade jag, emma och jocke på den nya narnia filmen. Fråga mig inte ifall det var bra för att jag sov hela filmen.
Men så blir det när man somnar vid 3.30 och går upp vid 9.
Imorgon ska det bli över 30 grader och självklart ska jag jobba, sedan vid 4 tiden ska jag på kickoff med jobbet så blir inte mycket fritid för mig imorgon.

Det kommer upp bilder från igår och idag när Putte skickat,
Ha det bra så länge så skriver jag senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0