Fin, fint väder


På sista tiden har det inte blivit mycket skrivande här men jag har jobbat och varit bortrest.

Vädret har fått en vändning och det är faktiskt strålande sol ute idag, det känns som om det va på tiden nu.
Pappa sa nyss att det ska vara fint hela veckan, jag är ledig hela veckan och hoppas det ligger sanning bakom orden.
På fredag kommer Jockes lön och han ska bjuda mig  på thaimat och glasscafét, han ska också köpa cider och massa annat gott att dricka till oss, så jag undrar ifall det är någon som vill festa?
 
Jag hör av mig lite senare. nu ska jag ut och sola i det fin fina vädret. ni kan ju ringa om ni har lust att hitta på något :)

Kommentarer
Postat av: emma

jag är alltid på när du e på vettu ;)

2008-07-23 @ 16:06:31
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0