Ett nytt liv?


Från och med idag ska jag börja med mitt nya liv. Mitt nyttiga liv.
Kl är nu 11.50 och jag har fortfarande inte gjort något annat än att sitta och lata mig framför datorn.
Igår bestämde jag och Therese att vi skulle ut och promenera på morronen, men vet ej om det blir så.
Jag sitter fortfarande och väntar på att hon ska vakna.
Men jag hoppas att jag orkar mig ut för lite motion idag för jag behöver det verkligen.
Det värsta är att det är så tråkigt att gå ensam, men vill ingen ut och röra på sig så måste jag.

Solen har vågat sig fram idag också får hoppas att det fina vädret håller i sig bara.
Eftersom att jag inte fick någon sol på mig igår måste jag sola minst 1 timma idag.
Idag måste jag också rensa ut all gammal skit ifrån mitt rum.
Det är mycket som jag har bestämt att jag måste göra, mycket snack och lite verkstad?
Jag är ledig idag och imorgon också, men på torsdag börjar jag jobba igen. Jag kommer att vara upptagen med jobb hela helgen. Sen är jag ledig hela konferensveckan ifall det inte blir något extra jobb, som det nog inte blir.
Ska verkligen bli skönt med lite lång ledigt.

Nä men nu ska jag sluta skriva och slå en pling till Therese, vill verkligen ut och gå. Ska också fråga ifall det är någon som vill sola idag. Ha en skön dag med mycket sol så återkommer jag för lite mer skrivande ikväll.

Kommentarer
Postat av: emma

haha , alltid lika kul att läsa din blogg Noomie :D ska vi göra något eller ? :D

2008-07-01 @ 14:30:34
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Nyttigt liv är tråkigt :(

2008-07-01 @ 20:01:31
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0