14 Juli, Jobb & Stan


Igår fick jag ett samtal ifrån min chéf ah alltså inte min pappa utan min andra chéf, hon ville att jag skulle jobba lite. Det kanske inte var min högsta önskan precis men alltid bra med extra pengar, det behövs verkligen.

Så, idag ringde alarmet vid 07.00 och min trötta kropp kunde inte göra något annat än att lyfta på sig och ta sig upp ur sängen. Det tog ett tag men, det gick.
Efter jobbet åkte jag in till stan en sväng, hämtade bl.a min kamera som varit på lagning. Jag hoppas att den funkar. Jag hoppas också att jag inte lyckas göra sönder den något mer, men så är det om man är stressad eller full och allämt klantig.

Ikväll har jag även kollat på film, imorgon ska jag upp tidigt för att bege mig till sjukhuset för kontroll.
jag får se om det blir gothia imorn me eller ifall dom går när jag inte kan, jag hoppas på nån dag när jag kan.

Nu får jag snart gå och lägga mig, brist på sömn. Nej egentligen inte nu ljög jag. Men godnatt iaf puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0