Hem ljuva hem


Jo igår kväll kom jag faktiskt hem och jag måste säga att även fast det har varit sjukt mysigt är det ändå jätte härligt att komma hem igen.
Stockholms resan blev en hit, det har varit jätte kul och skönt att komma ifrån allt här hemma.
Vi bodde ju då på Nybrogatan mitt i Östermalm, jag måste erkänna att man känner sig väldigt fattig när man bor där, iaf jag. Men kan också bero på att jag inte är spc rik.
Jag har besökt slottet, skansen grönan och allt annat en turist måste göra i Stockholm.
Jag har även varit i Uppsala och hälsat på en av mina äldsta vänner.
Orkar inte skriva så mycket mer, mer än att resan var minnesvärd. Lägger upp några bilder.



                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0